ביובית ברמת השרון  בקריית יערים

שכונת קריית יערים ברמת השרון, הינה שכונה יוקרתית, עם מחירי דיור יקרים במיוחד. ולכן, תושבי השכונה לא ירצו למצוא את עצמם נאלצים להתמודד עם סתימות ביוב. אז מה עושים כאשר פתאום נסתם הביוב, ויש הצפה? מזמינים את "ביובית". אנו נבצע לכם טיפול חירום, בכל שעה משעות היום, וגם בשעות הלילה. אנו מבצעים גם פתיחה של סתימות ביוב, וגם שאיבות ביוב, כדי שאתם תנשמו אוויר נקי.

מה עושים שהביוב בחניון נסתם?

תארו לעצמכם, שדווקא בחניון של הדירה היוקרתית שלכם, יש סתימה של הביוב. לשם כך, אתם זקוקים למומחים, שיכולים להגיע לכל מקום במהירות, ולשחרר לכם את הסתימה עם הציוד המיוחד שלהם. אנו ב"ביובית", מומחים בפתיחת סתימות ביוב, גם בחניונים שקשה להגיע אליהם. אנו נגיע עם הציוד, ונבצע שאיבות ביוב, גם בתנאי שטח קשים.

החלפת תשתיות ישנות:

אמנם, יתכן ואתם גרים בדירה חדשה, או משופצת, אך התשתיות של הביוב באזור ישנות. לכן אנו ב"ביובית", מבצעים לא רק טיפול חירום, אלא במקרים מסויימים,  מבצעים גם החלפה של תשתית הביוב. אנו יודעים היכן יש צורך בהחלפה של קווים, על מנת למנוע סתימות שוב ושוב, ונבצע פתיחת קווים, ונחליף את קווי הביוב הישנים בחצר ובבניין שלכם, בקווים חדשים.

איך אנו מצליחים להחליף קווי ביוב בצורה מקצועית?

כאשר אנו מזהים שמדובר בקווי ביוב ישנים ביותר, אנו נגיע עם ציוד הצילום המקצועי שלנו. באמצעות מצלמות הביוב המשוכללות שלנו, אנו נזהה את מקור הבעיה. אנו נבחן לפי התוצאות האם יספיק תיקון אחד, או שיש צורך בהחלפת הקו. במידה וזהו הצורך, אנו נבצע לכם החלפת קווים בזמן קצר.

מי אנחנו?

חברת "ביובית", מספקת שירות של טיפול בבעיות ביוב בכל הארץ. אנו מגיעים לכל מקום עם רכב ה"ביובית" המשוכלל שלנו. באמצעות הרכב, אנו מבצעים ריקון ושאיבה מהירה של קו הביוב, אשר יתרוקן מכל הלכלוכים שהצטברו בו. ריקון מלא ויסודי זה, יאפשר שיפור של פעילות קו הביוב. בנוסף, אנו מבצעים שירות החלפת צינורות ביוב בכל רחבי הארץ.

תקועים עם סתימה בביוב? צרו אתנו קשר, ונגיע אליכם מהר.