פתיחת סתימות והצפות ביוב

פתיחת סתימות והצפות ביוב

שירותי ביובית – פתיחת סתימות בלחץ גבוה

פתיחת סתימות והצפות ביוב כאשר ישנה סתימה בחניון הפרטי, או מול הבית, אינו סיבה להלחץ: בעזרת ביובית אפשר לפתוח כל סתימה ולהנות מאויר צח חדש. חברת ביובית מבצעת פתיחת סתימות בלחץ גבוה ומשתלטת בקלות על החסימה הכי קשה.

שאיבת הצפת ביוב בחניון

פתיחת סתימות והצפות ביוב בלחץ גבוה, עבודה מקצועית!

משאית ביובית פתיחת סתימות והצפות ביוב, בעקרון, תפקידה לשאוב לכלוך מיותר מבורות ביוב אשר גורמים שם לסתימה.

בעזרת כח שאיבה אדיר אשר מוחדר לצינורות היא מסוגלת לנתק את הלכלוך מבפנים ולסלק אותו החוצה. העניין הוא, שיש לבצע את העבודה בצורה מיומנת, כי אם לא אתם עלולים למצוא את עצמכם שוב עם אותה בעיה אחרי זמן קצר.

פתיחת סתימות והצפות ביוב

פתיחת סתימות והצפות ביוב בלחץ גבוה  למה זה קורה? מתי צריך?

כאשר השאיבה לא נעשתה כראוי, ולכלוך נוסף נותר עדיין בבור הביוב, שוב תקרה סתימה, ושטפון נוסף יציף את האזור. חברת ביובית עושה את העבודה 'עד הסוף'. המשאית שלהם מצוידת במדחס על מנת לבצע פתיחת סתימות בלחץ גבוה כך מבטיחים שלא נשארו יותר שאריות לכלוך ואשפה. פתיחת סתימות והצפות ביוב בלחץ גבוה מתבצעת בכל סוגי הצנרת למיניהם, גם במאגרי מים וגם במרזבים של גג או בנין משותף. הכל נעשה במיומנות וביסודיות כדי להבטיח שהתוצאות ישמרו משך זמן רב.

פתיחת סתימות והצפות ביוב בלחץ גבוה חסכון אדיר!

לראות הצפה מול העיניים, זה דבר מלחיץ, ולפעמים מתקשרים אנשים באמצע הלילה כדי להזמין את צוות "ביובית" לבוא לפתוח את הסתימה הגואה. אמנם אנחנו זמינים עם כל קריאה, אך חברת ביובית אינה מעוניינת בשום אופן לרוקן את כיסי לקוחותיו. אנחנו מציעים, במקרה האפשר להמתין עד הבוקר כדי להוזיל את השרות. חברת ביובית תשמע את הפרטים, תשים לב למה שקורה בשטח ובהתאם לכך תכוון את הלקוחות למה שהכי טוב עכשיו בשבילם. כך חוסכים גם כסף מלבד הטיפול המסור בצד.

פתיחת סתימות בלחץ גבוה מועדון חברים

אם אתם מפעל ציבורי או עסק רחב מידות, או אולי סובלים לעתים קרובות מבורות ביוב שנסתמים לעיתים קרובות, לחברת ביובית הצעה אטרקטיבית עבורכם במיוחד: אפשר להירשם למועדון חברים בו תהיו רשומים בתור לקוחות קבועים וכך תוכלו להנות מהנחה משמעותית ומהטבות נוספות מזמן לזמן.

רוצים לשמוע פרטים? מעוניינים להצטרף? פנו אלינו…..  ביובית ממתינה לכם על הקו!