שאיבות ביוב הרצליה

שאיבות ביוב הרצליה, הפתרון שלך בידיים שלנו!

בכל מקום בו גרים בני אדם נמצאים גם בורות ביוב, מה לעשות והם נסתמים מדי פעם, ונוצר צורך בשאיבות ביוב בהרצליה ומישהו חייב לבצע את העבודה הזאת? דרוש ידע ומקצועיות כדי לפתוח סתימות, וזה בדיוק מה שחברתנו מיומנת לעשות. עובדים עם ביובית-שאיבות ביוב מול כל מטרה מאתגרת, ומצליחים לשאוב כל פסולת מהצנרת ושאיבות ביוב.

 

שאיבות ביוב לא רק שעת חרום

כדאי להזמין ביובית – שאיבות ביוב גם על בסיס קבוע כדי להבטיח אחזקה תקינה של בורות הביוב. אם מדובר בבנין דירות שמתגוררים בו הרבה דיירים, סביר להניח שבמשך הזמן יצטברו הרבה לכלוך ופסולת בבור הביוב המשותף. אנשים חכמים לא ממתינים לסתימה כדי להזכר כי צריך לנקות את הצנרת, הם מעדיפים לבצע תחזוקה שוטפת של הבור כדי להבטיח שקט תמידי. חברת ביובית –שאיבות ביוב מבצעת ביקורת תקופתית על בסיס קבוע, כך נמנעים הפתעות לא נעימות שמתרחשות תמיד באופן לא צפוי ומפתיע.

 

שאיבות ביוב הרצליה ככה זה מתחיל…

מערכת הביוב היא בעצם רשת של צינורות המעבירה את מי השפכים מכל הבתים או המפעלים אל הביוב המרכזי, ומשם אל בור ספיגה. במשך הזמן מצטברים עודפי שומן על דפנות הצנרת, ולפעמים אנשים בלתי אחראים משליכים פסולת גדולה מדי או ניירת מיותרת לאסלה, הגורמים להצטברות שלא מתפורר. בהתחלה עדיין לא מרגישים והצנרת עובדת כמו שצריך, עם הזמן נוצרת פתאום סתימה, ואף אחד לא מצליח להגיע אליה ולשחרר.

זה השלב הקריטי, הלא נעים והדחוף. אם לא יפתחו עכשיו את הסתימה, יתחיל להתפשט במקום צחנה נוראה. שלא נדבר על האדים הרעילים שעולים מן המקום, ומביאים בעקבותיהם יתושים, חידקים ושאר מרעין בישין. מסוכן להשאר כאן, וזה גם מאד לא נעים.

כל שנותר הוא רק להתקשר לחברת ביובית , ולהזמין את המומחים שלנו. עם צוות משאיות הביובית ואנשי מקצוע מתאימים, אנחנו כאן בשבילכם.

הביובית היא בעצם רכב עם מיכלית וצנורות מים. היא מפעילה כח שאיבה אדיר כמו ואקום המשחררת כל סתימה עיקשת. בנוסף היא משתמשת בצנורות כדי להזרים לחץ מים אדיר למקום, כך מבטיחים נקיון מושלם של הצנרת, כדי שהבעיה לא תחזור.

שירותי ביובית שאיבות ביוב הרצליה, הפתרון לכל בעית ביוב. גם באופן קבוע וגם במקרה חרום! 

חייגו עכשיו: 052-3780004

שאיבות ביוב מוצלחות. צריך רק להתקשר אלינו בעת הצורך ולהנות משרות אמין במיוחד!